Welkom bij DNA Yachtinsurance
Als klant van Assurantiebedrijf Klomp heten wij u van harte welkom bij DNA Yachtinsurance. Wij zijn er trots op dat Assurantiebedrijf Klomp ervoor heeft gekozen zich bij DNA Yachtinsurance aan te sluiten. Hierdoor mogen wij u verwelkomen.
Natuurlijk doen wij er alles aan om de dienstverlening die u gewend bent, net zo goed voort te zetten. Voor vragen over uw bootverzekering, schadegevallen en (onverhoopt) toekomstige schades kunt u contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar jan@dnayachtinsurance.nl of info@dnayachtinsurance.nl. U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen via het telefoonnummer 010 – 290 9343. Wij helpen u graag bij vragen of het afhandelen van een schade.
Veelgestelde vragen
Wie is DNA Yachtinsurance?
Wij zijn, net als Assurantiebedrijf Klomp, een verzekeringsadviseur met aandacht voor uw persoonlijke en financiële situatie met als specialisme het verzekeren van pleziervaartuigen. U kunt contact met ons opnemen als u vragen heeft over uw bootverzekering. Heeft u schade opgelopen? Dan helpen wij u verder met de afwikkeling hiervan.
Ben ik nog verzekerd?
Jazeker. Er verandert niets aan uw bootverzekering. De dekking blijft hetzelfde. Net als de te betalen premie, betaalwijze en de voorwaarden. Maakt u zich geen zorgen; u bent en blijft goed verzekerd.
Wat gebeurt er met mijn lopende bootverzekering?
Uw bootverzekering, die momenteel bij Assurantiebedrijf Klomp is ondergebracht, worden binnenkort opgenomen in de administratie van DNA Yachtinsurance. Waar u nu nog Assurantiebedrijf Klomp op uw polisblad ziet staan, ziet u straks DNA Yachtinsurance staan. Dit verwerken wij handmatig, waardoor het wat langer kan duren voordat u deze wijziging ziet. De te betalen premie, betaalwijze, voorwaarden en dekking van uw bootverzekeringen wijzigen niet.
Verandert de dekking van mijn bootverzekering?
Nee. Er verandert niets aan uw bootverzekering. De dekking blijft hetzelfde. Net als de te betalen premie, betaalwijze en de voorwaarden. Maakt u zich geen zorgen; u bent en blijft goed verzekerd.
Ik heb een bevestiging van de beëindiging van mijn bootverzekering ontvangen, wat nu?
Dit komt door de administratieve wijziging bij de verzekeringsmaatschappij. Uiteraard corrigeren wij dit direct voor u. Maakt u zich geen zorgen; u bent en blijft goed verzekerd.
Kan ik nog bij mijn bekende contactpersonen terecht?
U kunt gewoon contact met Jan Klomp opnemen via jan@dnayachtinsurance.nl. Of neem contact met ons op via info@dnayachtinsurance.nl of 010 – 290 9343.
Hoe neem ik contact met jullie op?
U kunt ons het beste bereiken door een e-mail te sturen naar info@dnayachtinsurance.nl. Of neem telefonisch contact met ons op via het telefoonnummer 010 – 290 9343.
Kan ik ook nog langskomen op kantoor in Gemonde?
Nee. Ons kantoor in Gemonde is gesloten. Op afspraak bent u welkom op onze vestiging in Dronten (Ambachtshof 4, 8251 KV), Rotterdam (Jan Leentvaarlaan 35, 3065 DC Rotterdam), Sneek (Zwolsmanweg 16, 8606 KC) en Frankrijk (1757 Chemin des Arquets 83520 Roquebrune sur Argens).
Kan ik nog post versturen naar het postadres van Assurantiebedrijf Klomp in Gemonde?
Nee. Dit is niet meer mogelijk. Ons nieuwe postadres is: Postbus 4054, 2980 GB Ridderkerk.
Hoe kan ik een wijziging doorgeven of een vraag stellen?
U kunt ons het beste bereiken door een e-mail te sturen naar info@dnayachtinsurance.nl. Of neem telefonisch contact met ons op via het telefoonnummer 010 – 290 9343.
Waar kan ik mijn schade melden?
Wat vervelend dat u schade hebt! U kunt ons het beste bereiken door een e-mail te sturen naar schade@dnayachtinsurance.nl. Of neem telefonisch contact met ons op via het telefoonnummer 010 – 290 9343. Wij helpen u graag bij vragen of het afhandelen van een schade.
Ik zat met Assurantiebedrijf Klomp midden in een schadeafwikkeling. Hoe staat het daarmee?
Wat vervelend dat u schade hebt! U kunt ons het beste bereiken door een e-mail te sturen naar info@dnayachtinsurance.nl. Of neem telefonisch contact met ons op via het telefoonnummer 010 – 290 9343. Wij helpen u graag bij vragen of het afhandelen van een schade.
Ik zie een andere naam bij de incasso
Dit kan voorkomen. Door de administratieve wijziging bij de verzekeringsmaatschappij kan het zijn dat wij (DNA Yachtinsurance) vanaf 1 maart 2025 de verzekeringspremie innen. Mocht dit het geval zijn, dan verandert er niets aan uw bootverzekering. De dekking blijft hetzelfde. Net als de te betalen premie, betaalwijze en de voorwaarden.
Ik heb een factuur van DNA Yachtinsurance ontvangen
Dit kan voorkomen. Door de administratieve wijziging bij de verzekeringsmaatschappij kan het zijn dat wij (DNA Yachtinsurance) vanaf 1 maart 2025 de verzekeringspremie innen. Mocht dit het geval zijn, dan verandert er niets aan uw bootverzekering. De dekking blijft hetzelfde. Net als de te betalen premie, betaalwijze en de voorwaarden. Let wel op het gewijzigde rekeningnummer (NL23ABNA0476170915).
Mijn incasso is afgeschreven op een andere datum
Dit kan voorkomen. DNA Yachtinsurance incasseert op een ander moment dan Assurantiebedrijf Klomp. Dit verandert niets aan de dekking van uw bootverzekering. Ondervind u door de nieuwe incassodatum betalingsproblemen? Neem zo snel mogelijk contact met ons op via het bekende telefoonnummer 010 – 290 9343.
Bootpolisvergelijker
DNA Yachtinsurance biedt u de Bootpolisvergelijker. In deze vergelijkingsmodule zitten diverse verzekeringsmodules met een eigen tariefstructuur, risicotabel en polisvoorwaarden. Binnen enkele minuten kunt u de premies en voorwaarden vergelijken. Kies zelf welke aanvullende dekkingen u wel en niet wilt meeverzekeren. Denk bijvoorbeeld aan uw trailer, een specifiek vaargebied of uw bijboot. Als u precies weet wat u wilt, kunt u vervolgens de verzekering online afsluiten. Wilt u er toch nog even over nadenken? Laat de vergelijking dan naar u mailen. U kunt deze later gemakkelijk oproepen, zonder dat u uw gegevens opnieuw hoeft in te vullen.